کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9188 | مشاهده و دانلود: 739427422 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/25 | اعضاء: 316652 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینستاگرام دسترسی برنامه‌های جانبی را سخت‌تر می‌کند

اینستاگرام هفته گذشته در یک بازبینی کلی بر روی برنامه‌های جانبی متصل شده به این شبکه کشف کرد که برخی از آن‌ها همچون InstaAgent توانایی پی بردن به اطلاعات مهم کاربران از جمله یوزر نیم و پسورد را دارند.


instagram

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ برنامک InstaAgent، پس از نصب شدن بر روی دستگاه قربانی، بی سر و صدا، اقدام به سرقت نام کاربری و گذرواژه حساب Instagram او نموده و سپس آن‌ها را به سرور فرماندهی ویروس نویس ارسال می‌کند. برنامه مذکور پس از برملا شدن رازش به سرعت از روی اپ‌استور حذف شد با این حال چه تضمینی وجود دارد که سایر کلاینت‌های شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام بار دیگر و با نامی متفاوت به این اطلاعات دست پیدا نکنند؟

در همین رابطه اپل سیاست سخت‌گیرانه‌تری بر روی حفظ حریم خصوصی کاربران خود برقرار کرده و به نظر می‌رسد اینستاگرام نیز در دسترسی برنامه‌های جانبی به اطلاعات کاربران یک بازنگری کلی ایجاد کند.

امروز ما بر روی پلتفرم اینستاگرام چندین تغییر اساسی در قسمت API ها ایجاد کرده‌ایم که بدون شک در افزایش حفظ حریم خصوصی کاربران تأثیر مثبت خواهد گذاشت

از جمله اقدامات این شبکه می‌توان به حذف API هایی که امکان دنبال کردن فید اینستاگرام در برنامه‌های جانبی را می‌دهد اشاره کرد. این شرکت همچنین به طور کلی به بررسی عملکرد کلاینت‌های اینستاگرام تا اواخر ماه جاری خواهد پرداخت و توسعه‌دهندگان تنها تا 1 جون سال 2016 امکان دسترسی به  API های قبلی را خواهند داشت.

بدون شک این اقدام اینستاگرام حرکتی مثبت در جهت حفظ اطلاعات کاربران قلمداد می‌شود که می‌تواند قبل از وقوع فاجعه جلوی آن را بگیرد. لازم به ذکر است که اینستاگرام اولین برنامه چند پلتفرمی نیست که دسترسی برنامه‌های جانبی به اطلاعات کاربران را سخت‌تر می‌کند زیرا سال گذشته واتس‌اپ نیز دست به اقدامی مشابه زده بود و دور از انتظار نیست که دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز از آن‌ها پیروی کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29231 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/08/27 تعداد مشاهده: 2300
سافت گذر